Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeden wiadukt, 33 miesiące mordęgi

03 listopada 2011 | Życie Warszawy | Konrad Majszyk
Nowy wiadukt to łącznik Służewca z Okęciem nad torami linii radomskiej PKP, od której odchodzi budowany łącznik kolejowy z lotniskiem Okęcie. Wzdłuż torów, a pod wiaduktem, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad buduje Trasę N-S, czyli łącznik ul. Marynarskiej z południową obwodnicą Warszawy.
źródło: Rzeczpospolita
Nowy wiadukt to łącznik Służewca z Okęciem nad torami linii radomskiej PKP, od której odchodzi budowany łącznik kolejowy z lotniskiem Okęcie. Wzdłuż torów, a pod wiaduktem, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad buduje Trasę N-S, czyli łącznik ul. Marynarskiej z południową obwodnicą Warszawy.

Ulga dla Służewca i Okęcia. Drogowcy składają dziś do nadzoru budowlanego ostatnie dokumenty niezbędne do otwarcia wiaduktu na Cybernetyki. Nastąpi to za kilka dni

To kpina z warszawiaków. Ile czasu można  budować, a później otwierać jeden krótki wiadukt? – pyta czytelnik Zbigniew Sikorski z Mokotowa. – W czasie trzech lat można by zbudować most przez rzekę albo kilkadziesiąt kilometrów nowej autostrady.

– Wiadukt łączący ul. 17 Stycznia i Cybernetyki powinien zostać otwarty w ciągu kilku dni – zapewnia rzeczniczka Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych Małgorzata Gajewska. –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9072

Wydanie: 9072

Spis treści
Zamów abonament